close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אוהלים לאבלים טיפים לבחירת חברה

מערכת שורשד כסליו, תשפ02/12/2019

השכרת אוהלי אבלים היא כאמור צורך מידי ולכן, לא תמיד תהיה אפשרות לנסות ולקבל המלצות בנושא או להתחיל ולבחון לעומק את החברות השונות אשר מציעות את השירות

תגיות:
היצע אוהלים בגדלים שונים
ימי האבלות הם ימים קשים מאוד לכל אבל ולכן חשוב לבחוק בחברות אשר מציעות שירותי השכרת אוהלים לאבלים מחזיקות ברשותן היצע של אוהלים לבחירה, הנבדלים אלו מאלו בגדלים ובחלק מהמקרים גם בעיצובים וחומרים. מה שמאפשר ללקוחות לבחור מתוך אותו היצע את האוהל אשר יענה על דרישותיהם וצרכיהם בצורה הטובה ביותר.

זמינות ואספקה מיידית
הצורך באוהלים לאבלים הוא צורך מידי כאשר זמן האספקה אמור להיות כבר ביום ההזמנה. חשוב כמובן
לוודא שהחברה גם ערוכה להוביל ולהתקין את האוהל בשטח המיועד למטרה באותו היום וכי ההליך הינו יחסית קצר.

אפשרות לחבילות
ישנן חברות אשר מציעות חבילות שונות של אוהלים לאבלים – החבילות יכולות להתבדל אלו מאלו בכמות האנשים עבורה הם מיועדים. החבילות הללו כוללות בדרך כלל את האוהל עצמו, שולחנות וכיסאות, אמצעי תאורת לילה, אמצעי קירור ועוד.. מכיוון שעבור חלק מהלקוחות האפשרות של החבילות תהיה מתאימה ומשתלמת יותר, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בעת בחירת החברה.

מה כולל השירות?
חשוב לציין שרוב החברותא שר מציעות שירות של השכרת אוהלים לאבלים, כוללות בשירות הזה גם את הובלת האוהל אל היעד המבוקש, התקנתו ופירוקו בתום ימי השבעה. למרות זאת, כדאי לוודא את הנושא הזה. חשוב לקחת בחשבון שחלק מהחברות מפרסמות שירות של השכרת אוהלי אבלים במחיר אטרקטיבי ומבירור ראשוני של פרטים ניתן לגלות שהשכרת האוהל לא כוללת את ההובלה וההתקנה (מה שמייקר בסופו של דבר את השירות).

ייעוץ מקדים לגבי בחירת האוהלים
העת השכרת אוהלי אבלים, לא תמיד ברורים הדרישות והצרכים ולכן עולה קושי בבחירת האוהל המתאים מתוך ההיצע. חברות רבות יעמידו לרשות לקוחותיהם שירותי ייעוץ מקדים אשר יכללו סיוע בבחירת האוהל המתאים ולעיתים גם איתור השטח להצבתו והתקנתו. כדאי לוודא שהחברה הנבחרת אכן מספקת שירותי ייעוץ שכאלו.

מחירי השירותים
כל מי שתר אחר שירותי השכרת אוהלים לאבלים עתיד לגלות טווח רחב של מחירים, כאשר המטרה תהיה לאתר חברה המציעה שירות איכותי במחירים הוגנים. אז נכון שלא תמיד יהיה את הזמן או את היכולת להתחיל ולערוך סקר מחירים מקיף, אבל כיום, בעידן האינטרנט, ניתן בתוך דקות בודדות לקבל תמונה כללית על טווח העלויות של השכרת האוהלים ובהתאם לאתר שירות המוצע בעלות משתלמת.

תחושה אישית
השכרת אוהלי אבלים היא כאמור צורך מידי ולכן, לא תמיד תהיה אפשרות לנסות ולקבל המלצות בנושא או להתחיל ולבחון לעומק את החברות השונות אשר מציעות את השירות. יחד עם זאת, דרך אתר האינטרנט של החברה ואולי על ידי קיום של שיחה ראשונית עם נציגיה, ניתן לקבל תמונה לגבי הרמה המקצועית של אותה החברה ולקבל את ההחלטה האם היא אכן מהווה את הבחירה הנכונה או שעדיף להמשיך בחיפושים ולבחור בחברה אחרת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה